• Reklamacje i zwroty

§1 Odstąpienie od umowy (dla Konsumentów)

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać stosowne oświadczenie e-mailowo lub pocztą.

  3. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

  4. Towar powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego użytkowania.


§2 Reklamacje

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

  2. W przypadku wad towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o rękojmię lub gwarancję (jeśli została udzielona).

  3. Reklamację można złożyć pisemnie lub elektronicznie, opisując wadę i żądanie Klienta.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.