• ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY KAWASAKI KL KLR 250

Symbol: SBK50002
76.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 16.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 16.99
DPD kurier 25.99
Dostępność 9 szt.
Strona internetowa
EAN SBK50002
Zostaw telefon
Komplet łożysk główki ramy z uszczelniaczami Kawasaki EN450 85-90, EN500 Vulcan 90-96, EN500 Vulcan LTD 96-09, KL250 Super Sherpa 00-10, KL600 84-86, KL650 A (KLR) 87-07, KL650 B (KLR) 90-91, KL650 E (KLR) 08-14, KLE500 (Euro) 03-06, KLR250 85-05, KZ1000J 81-83, KZ1000K 81-82, KZ1000M 81-82, KZ1000P 82-05, KZ1000R 82-83, KZ1100A 81-83, KZ1100B 81-82, KZ1100D & L 82-83, KZ550F 83-84, KZ550H 82-83, KZ550M 83, KZ700 84, KZ750F1LTD 83, KZ750L LTD 83, KZ750N 82-83, KZ750R1GP 82, VN1500A 87-99, VN1500B 87-90, VN1500C 96-97, VN1500D 96-97, VN1500E 98-04, VN700 Vulcan 85, VN750 Vulcan 86-06, VN800A 95-05, VN800B 96-05, VN800C 99-00, VN800E 01-06, VN900 06-14, W650 00-02, ZG1000 Concours 86-06, ZL1000 87, ZL600A 86-87, ZL600B 96-97, ZL900 Eliminator 85-86, ZN1100 LTD 84-85, ZN700 84-85, ZR1100 92-95, ZR1100 ZRX 99-00, ZR550 90-93, ZR750 (ZR-7) 00, ZR750 (ZR-7S) 01-03, ZR750C 91-93, ZRX1200 01-05, ZX1000 Ninja 86-87, ZX1000 Ninja ZX10 88-90, ZX1100 GPZ 83-84, ZX550 GPZ 84-86, ZX600 (ZX-6R) 95-97, ZX600 (ZZR) 03-04, ZX600A 85-87, ZX600B 87, ZX600C 88-97, ZX600D (ZX-6) 90-93, ZX600E (ZX-6) 93-02, ZX750 (Ninja) 750R 87-90, ZX750 (Ninja) ZX7 89-90, ZX750A GPZ 83-85, ZX750E 84-85, ZX900 Ninja ZX9R 84-86

Bearing WorX - marka specjalizująca się w produkcji zestawów łożysk, tulei i uszczelnień do motocykli off-road, quadów (ATV) i dirt bike'ów. Produkty charakteryzują się wysoką trwałością, precyzyjnym wykonaniem i zgodnością z normami OEM, co zapewnia łatwy montaż i długą żywotność.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Informacja o bezpieczeństwie – łożyska główki ramy 1. Bezpieczeństwo użytkowania

Łożyska główki ramy są przeznaczone wyłącznie do motocykli zgodnych ze specyfikacją producenta.

Montaż i regulacja powinny być wykonywane zgodnie z instrukcją serwisową lub przez wykwalifikowanego mechanika.

Prawidłowe ustawienie luzu i osiowości jest kluczowe dla stabilności prowadzenia.

2. Ostrzeżenia

Zużyte, uszkodzone lub nieprawidłowo wyregulowane łożyska mogą prowadzić do utraty stabilności, trudności w sterowaniu, a nawet wypadku.

Nie stosować łożysk z widocznymi oznakami zużycia (wżery, korozja, zatarcia).

Unikać używania młotków i nieodpowiednich narzędzi przy montażu – grozi uszkodzeniem elementów.

Nadmierne dokręcenie lub zbyt duży luz w łożyskach prowadzi do szybszego zużycia i problemów z prowadzeniem motocykla.

Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci – ryzyko zadławienia małymi częściami.

3. Postępowanie w przypadku zagrożenia

Jeśli podczas jazdy pojawią się objawy takie jak: stukania, ciężka praca kierownicy, drgania lub „luzy” – należy przerwać eksploatację i sprawdzić stan łożysk.

W przypadku nagłej utraty płynności skrętu – zatrzymać pojazd w bezpiecznym miejscu i usunąć usterkę.

4. Konserwacja i przechowywanie

Regularnie sprawdzać stan łożysk oraz smarowanie zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.

Stosować wyłącznie odpowiednie smary wysokiej jakości.

Przechowywać w suchym miejscu, chronić przed wilgocią, korozją i zabrudzeniami.

Unikać upadków i uszkodzeń mechanicznych podczas transportu.

Dane producenta

Femo Enterprise Co., Ltd.
No. 506, Sec. 1, Wenxian Rd
717015 Tainan
Taiwan

+88662660982
info@bearingworx.com.tw

Osoba odpowiedzialna

OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K
RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
Poland

334979550
bok@olekmotocykle.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie