• ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY KAWASAKI KL KLR 250

Symbol: 22-1009
125.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 16.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 16.99
DPD kurier 25.99
Dostępność 9 szt.
Strona internetowa producenta
EAN 22-1009
Zostaw telefon
Komplet łożysk główki ramy z uszczelniaczami Hyosung GT250R , GT650 , GT650R , GV650 , GV650S , ST7 , Kawasaki ELIMINATOR 600 (ZL600B) 96-97, EN450 454 LTD 85-90, EN500 Vulcan 90-96, EN500 Vulcan LTD 96-09, KL250 Super Sherpa 00-10, KL600 84-86, KL650 A (KLR) 87-07, KL650 B (KLR) TENGAI 90-91, KL650 E (KLR) 08-18, KLE500 (Euro) 03-06, KLR250 85-05, KZ1000J 81-83, KZ1000K 81-82, KZ1000M 81-82, KZ1000P 82-05, KZ1000R 82-83, KZ1100A SHAFT 81-83, KZ1100B 81-82, KZ1100D & L 82-83, KZ550F 83-84, KZ550H 82-83, KZ550M 83, KZ700 84, KZ750F1LTD 83, KZ750L LTD 83, KZ750N 82-83, KZ750R1GP 82, NINJA 600R (ZX600C) 88-97, VN1500A 87-99, VN1500B 87-90, VN1500C 96-97, VN1500D CLASSIC 96-97, VN1500E CLASSIC 98-04, VN700 Vulcan 85, VN750 Vulcan 86-06, VN900 Classic 06-18, VN900 Custom 07-18, VULCAN (VN800A) 95-05, VULCAN 800 CLASSIC (VN800B) 96-05, VULCAN 800 DRIFTER (VN800C) 99-00, VULCAN 800 DRIFTER (VN800E) 01-06, W650 00-02, W800 (EURO) 15, ZEPHYR (ZR750C) 91-93, ZG1000 Concours 86-06, ZL1000 87-88, ZL600A 86-87, ZL900 Eliminator 85-86, ZN1100 LTD 84-85, ZN700 84-85, ZR1100 92-95, ZR1100 ZRX 99-00, ZR550 90-93, ZR750 (ZR-7) 00, ZR750 (ZR-7S) 01-03, ZRX1200R 01-05, ZX1000 Ninja 86-87, ZX1000 Ninja ZX10 88-90, ZX1100 GPZ 83-85, ZX550 GPZ 84-89, ZX600 (ZX-6R) 95-97, ZX600 (ZZR) 03-04, ZX600A 85-87, ZX600B 87-89, ZX600D (ZX-6) 90-93, ZX600E (ZX-6) 93-02, ZX750 (Ninja) 750R 87-90, ZX750 (Ninja) ZX7 89-90, ZX750A GPZ 83-85, ZX750E 84-85, ZX900 Ninja ZX9R 84-93

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Informacja o bezpieczeństwie – łożyska główki ramy 1. Bezpieczeństwo użytkowania

Łożyska główki ramy są przeznaczone wyłącznie do motocykli zgodnych ze specyfikacją producenta.

Montaż i regulacja powinny być wykonywane zgodnie z instrukcją serwisową lub przez wykwalifikowanego mechanika.

Prawidłowe ustawienie luzu i osiowości jest kluczowe dla stabilności prowadzenia.

2. Ostrzeżenia

Zużyte, uszkodzone lub nieprawidłowo wyregulowane łożyska mogą prowadzić do utraty stabilności, trudności w sterowaniu, a nawet wypadku.

Nie stosować łożysk z widocznymi oznakami zużycia (wżery, korozja, zatarcia).

Unikać używania młotków i nieodpowiednich narzędzi przy montażu – grozi uszkodzeniem elementów.

Nadmierne dokręcenie lub zbyt duży luz w łożyskach prowadzi do szybszego zużycia i problemów z prowadzeniem motocykla.

Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci – ryzyko zadławienia małymi częściami.

3. Postępowanie w przypadku zagrożenia

Jeśli podczas jazdy pojawią się objawy takie jak: stukania, ciężka praca kierownicy, drgania lub „luzy” – należy przerwać eksploatację i sprawdzić stan łożysk.

W przypadku nagłej utraty płynności skrętu – zatrzymać pojazd w bezpiecznym miejscu i usunąć usterkę.

4. Konserwacja i przechowywanie

Regularnie sprawdzać stan łożysk oraz smarowanie zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.

Stosować wyłącznie odpowiednie smary wysokiej jakości.

Przechowywać w suchym miejscu, chronić przed wilgocią, korozją i zabrudzeniami.

Unikać upadków i uszkodzeń mechanicznych podczas transportu.

Dane producenta

All Balls Racing
668 Gravel Pike, Suite 100
PA 18041 East Greenville
United States

+15154028000
customersupport@allballsracing.com

Osoba odpowiedzialna

OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K
RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
Poland

334979550
bok@olekmotocykle.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie