• ALL BALLS TARCZA HAMULCOWA PRZÓD / TYŁ YAMAHA YFM / VIKING / WOLVERINE / YXC / YXM 700 '14-'23 (207X102X4MM) (4X10,5MM)

Symbol: 18-0109
502.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 0
DPD kurier 0
Dostępność 6 szt.
Strona internetowa producenta
EAN 18-0109
Zostaw telefon
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD YAMAHA VIKING 700 14-20, VIKING 700 EPS 18-23, VIKING 700 EPS HUNTER 17-20, VIKING 700 EPS RANCH 23, VIKING 700 EPS RED/GREEN 18, VIKING 700 HUNTER 14-16, VIKING 700 VI EPS 15-23, VIKING 700 VI EPS HUNTER 16-22, VIKING 700 VI EPS RANCH 16-23, WOLVERINE 16-18, WOLVERINE EPS 17, WOLVERINE R-SPEC 16, WOLVERINE R-SPEC EPS 16-18, WOLVERINE R-SPEC EPS SE 16-17, WOLVERINE R-SPEC HUNTER 18, WOLVERINE X2 1000 24, WOLVERINE X2 1000 XT-R 24, WOLVERINE X2 19-20, WOLVERINE X2 R-SPEC 19-23, WOLVERINE X2 XT-R 20-23, WOLVERINE X4 18-21, WOLVERINE X4 HUNTER 18-20, WOLVERINE X4 R-SPEC 22-23, WOLVERINE X4 SE 18-19, WOLVERINE X4 XT-R 20-23, TYŁ YAMAHA VIKING 700 14-20, VIKING 700 EPS 18-23, VIKING 700 EPS HUNTER 17-20, VIKING 700 EPS RANCH 23, VIKING 700 EPS RED/GREEN 18, VIKING 700 HUNTER 14-16, VIKING 700 VI EPS 15-23, VIKING 700 VI EPS HUNTER 16-22, VIKING 700 VI EPS RANCH 16-23, WOLVERINE 16-18, WOLVERINE EPS 17, WOLVERINE R-SPEC 16, WOLVERINE R-SPEC EPS 16-18, WOLVERINE R-SPEC EPS SE 16-17, WOLVERINE R-SPEC HUNTER 18, WOLVERINE X2 1000 24, WOLVERINE X2 1000 XT-R 24, WOLVERINE X2 19-20, WOLVERINE X2 R-SPEC 19-23, WOLVERINE X2 XT-R 20-23, WOLVERINE X4 18-21, WOLVERINE X4 HUNTER 18-20, WOLVERINE X4 R-SPEC 22-23, WOLVERINE X4 SE 18-19, WOLVERINE X4 XT-R 20-23

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Informacja o bezpieczeństwie – tarcza hamulcowa 1. Bezpieczeństwo użytkowania

Tarcza hamulcowa przeznaczona jest wyłącznie do układu hamulcowego pojazdu zgodnie ze specyfikacją producenta.

Montaż powinien być wykonany przez wykwalifikowany serwis z zachowaniem odpowiednich momentów dokręcania i procedur producenta.

Zaleca się wymianę tarcz hamulcowych parami na jednej osi (obie przednie lub obie tylne).

2. Ostrzeżenia

Zużyta, pęknięta lub przegrzana tarcza hamulcowa znacząco obniża skuteczność hamowania i zwiększa ryzyko wypadku.

Nie należy stosować tarcz z widocznymi pęknięciami, odkształceniami, nadmiernym zużyciem lub korozją.

Użycie nieodpowiednich klocków hamulcowych może doprowadzić do szybszego zużycia tarczy.

Podczas montażu i eksploatacji istnieje ryzyko poparzenia – tarcze nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur.

3. Postępowanie w przypadku zagrożenia

W przypadku wystąpienia drgań podczas hamowania, nietypowych dźwięków lub wydłużonej drogi hamowania należy natychmiast skontrolować stan tarcz hamulcowych.

W razie uszkodzenia tarczy należy ją wymienić – eksploatacja pojazdu z uszkodzonym elementem układu hamulcowego grozi wypadkiem.

Po montażu nowych tarcz i klocków należy przeprowadzić proces docierania zgodnie z zaleceniami producenta.

4. Konserwacja i przechowywanie

Regularnie kontrolować grubość i stan powierzchni roboczej tarcz podczas przeglądów serwisowych.

Utrzymywać tarcze w czystości, chronić przed smarem, olejem i innymi zanieczyszczeniami.

Przechowywać w suchym miejscu, zabezpieczone przed korozją.

Wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta lub wcześniej, jeśli osiągnięta została minimalna grubość eksploatacyjna.

Dane producenta

All Balls Racing
668 Gravel Pike, Suite 100
PA 18041 East Greenville
United States

+15154028000
customersupport@allballsracing.com

Osoba odpowiedzialna

OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K
RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
Poland

334979550
bok@olekmotocykle.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie